Отливки от серографитен ковък чугун с основно предназначение за пътната инфраструктура, изпитвани и сертифицирани с клас на натоварване D 400.Свали PDF с Технически характеристики..
Transit е проектиран да поддържа движението на пешеходци. По-специално, тротоари или подобни повърхности.
Изработен от сферографитен чугун, съгласно ISO 1083 (Type 500-7) и стандарт EN 1563. Съвместим с европейския стандарт UNE EN-124. Рамка, снабдена с отвори за закрепване към земята.
Нехлъзгава ..
Отливки от сив чугун с основно предназначение за пътната инфраструктура, изпитвани и сертифицирани с клас на натоварване C 250.Свали PDF с Технически характеристики..
Отливки от сив чугун с основно предназначение за пътната инфраструктура, изпитвани и сертифицирани с клас на натоварване D 400.Свали PDF с Технически характеристики..
Отливки от серографитен ковък чугун с основно предназначение за пътната инфраструктура, изпитвани и сертифицирани с клас на натоварване D 400.Свали PDF с Технически характеристики..
Отливки от серографитен ковък чугун с основно предназначение за пътната инфраструктура, изпитвани и сертифицирани с клас на натоварване D 400.Свали PDF с Технически характеристики..
Полимер-бетонов капак за канализационна – ревизионна шахта ф 400. Полимербетоновия капак за ВИК шахта е издръжлив на натоварвания клас А15, вибрации, химични и атмосферни влияния, неприемлив за кражба поради липса на метал в структурата му . Капаците за ВИК шахти се произвеждат по БДС и EN124:2003...
Полимер-бетонови капаци за канализационна – ревизионна шахта ф 660. Полимербетоновия капак за ВИК шахта е издръжлив на натоварвания, вибрации, химични и атмосферни влияния , неприемлив за кражба поради липса на метал в структурата му . Капаците за ВИК шахти се произвеждат по БДС и EN-124...